سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 535
نویسنده : kaveh

دیده بان حقوق حیوانات: جمعی از حامیان حیات وحش و فعالان تشکلات غیر دولتی زیست محیطی، با حضور در مقابل محل برگزاری سیرک در حال برگزاری ائل گؤلی خواستار توقف حیوان آزاری توسط عاملان برگزاری این سیرک شدند.

Animal-Rights-Watch-ARW-7750

http://nasrnews.ir/Portals/0/2014/8/xddsgfdsfg%20%2810%29.jpg

http://nasrnews.ir/Portals/0/2014/8/xddsgfdsfg%20%2811%29.jpg

http://nasrnews.ir/Portals/0/2014/8/xddsgfdsfg%20%2812%29.jpg

 

ادامه در ادامه مطلب+عکس


تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 457
نویسنده : kaveh

Animal-Rights-Watch-ARW-7732

دیده بان حقوق حیوانات: شرایط دهشتناک و رقت بار نگهداری و برخورد با یک خرس قهوه ای در مرکز کشور، نیازمند «برخورد عاجل و بدون فوت وقت» مسوولان سازمان محیط زیست است.

یک دوره گرد که با نمایش در دیواره مرگ (یک دیواره چوبی کوچک برای حرکات آکروبات موتورسواری) اقدام به سرگرم کردن مردم می کند یک خرس قهوه ای را در قفسی به ابعاد ۱/۴۰ در ۱/۴۰ سانتیمتر از جنس ورق پانچی حبس کرده و با روشن کردن موتور پر سر و صدا و حرکت بر دیواره چوبی موجب ضجه زدن عصبی خرس می شود. به موازات همکار این فرد با شعله های گاز پیک نیک ترس خرس را دو چندان می کند و به گمانش دل مردم را نیز شاد می کند!

این معرکه گیر در بخشی از نمایش تکراری هر شب خود در پارک شهر ورزنه، میمونی که در قفس نیم متری اسیر است و یک مار یک و نیم متری را با رفتاری آزارنده تحریک می کند تا با داستان های سرتاسر دروغ از زندگی خرس و مار و میمون، از مردم انعامی بگیرد و این آزار را تا خرس و میمون و مار جانی در بدن دارند ادامه دهد.

Animal-Rights-Watch-ARW-7730

Animal-Rights-Watch-ARW-7731

از آنجا که مسولان سازمان محیط زیست این روزها خود به دنبال کشف توجیهاتی برای ادامه فعالیت سیرک ها و دوره گردان و معرکه گیران هستند، باید دید از منظر مدیران سازمان محیط زیست، آیا هنوز هم ریختن آبروی یک کشور ۸۰ میلیون نفری به دست معدودی افراد دوره گرد و معرکه گیر نیازمند استاندارد سازی و ادامه ارایه مجوز از جانب این سازمان است؟

دیده بان حقوق حیوانات تا کنون تلاش داشته است به دور از اقدامات نمایشی، در نشست هایی صمیمی با مسوولان سازمان محیط زیست مشکلات موجود در حیطه حیوانات را به مسوولان منتقل کرده و جهت رفع پایدار این مشکلات با ارایه راهکار و اعلام همکاری همه جانبه نقشی موثر و عمل گرا اجرا کند. در آخرین نشست کارگروه بررسی مشکلات مراکز نگهداری حیوانات که با حضور مدیرکل بازرسی و مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی محیط زیست انجام شد، دیده بان حقوق حیوانات، انجمن یوزپلنگ ایرانی، ایرانیان مخالف آزمایش روی حیوانات، انجمن پستانداران ایران، دانشنامه پرندگان ایران، دکتر دامپزشک به بررسی چرایی ارایه مجوز به سیرک قهرمانی در استان البرز پرداختند. همچنین با ارایه مستندات مختلف به ارایه دلایل مخالفت قاطعانه با فعالیت هر گونه سیرک حیات وحش در سرتاسر کشور و جهان پرداختند. در این نشست مدیرکل بازرسی قول قاطع دادند که با هرگونه حیوان آزاری به خصوص گزارش آزار خرس برخورد فوری شدید و قاطع انجام شود. حال با ارایه این گزارش، باید دید فوریت، شدت و قاطعیت این ارگان مسوول در چه حدی است.

در صورت عدم برخورد مسوولان با این حیوان آزاری و با توجه به پیگیری مکرر گروه های بین المللی از دیده بان حقوق حیوانات برای اقدام، این مجموعه با در نظر گرفتن به پیمان نامه ها و کنوانسیون ها بین المللی که کشور جمهوری اسلامی ایران در آنها عضو بوده یا آنها را امضا کرده است مراتب را از طریق ارگان های بین المللی پیگیری خواهد کرد. بی شک چنین اقداماتی جهت جلوگیری از آبروریزی بیشتر در عرصه های بین المللی صورت خواهد گرفت.

طبق روال دیده بان حقوق حیوانات در انتقاد همراه با ارایه راهکار و اعلام همکاری در رفع مشکل، در صورت نیاز و موافقت  مسوولان، دیده بان حقوق حیوانات برای نگهداری این حیوانات با بالاترین استانداردهای جهان، حمایت معنوی از معرکه گیرانی که معیشت آنها به این حیوان آزاری وابسته است و ارایه راه حل های عملی برای حذف این جلوه کثیف از چهره ایران اسلامی اعلام آمادگی می کند.

مراتب کتبا به اطلاع مسولان سازمان محیط زیست رسیده و به جد پیگیری خواهد شود.


تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 432
نویسنده : kaveh

دیده بان حقوق حیوانات: با ثبت و تحویل درخواست کتبی از وزارت کشور و استانداری البرز، دیده بان حقوق حیوانات خواستار بیست روز تحصن مدنی و آرام در برابر سیرک قهرمانی در استان البرز شد.

هفته گذشته و با توجه به صدور مجوز فعالیت بیست روزه برای سیرک قهرمانی شیراز در استان البرز، دیده بان حقوق حیوانات با ارایه درخواست کتبی از مسوولان وزارت کشور و استانداری البرز مستند به اصل ۲۷ قانون اساسی و فتوای مراجع تقلید در حرمت حیوان آزاری در سیرک و همچنین دستور صریح علما  مبنی بر شمول این مخالفت در قالب نهی از منکر، خواستار تامین امنیت بیست روز تحصن مدنی، آرام، بدون شعار، بدون حمل سلاح، غیر مخل به مبانی اسلام  شد. در این تحصن ه در صورت موافقت مسوولان برگزار خواهد شد، اطلاع رسانی صرفا در قالب پلاکارد و بروشورهای آگگاهی دهنده و توجیه رخ به رخ انجام خواهد شد.

http://arw.ir/wp-content/uploads/2014/08/Animal-Rights-Watch-ARW-7751.jpg


تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 428
نویسنده : kaveh

Animal-Rights-Watch-ARW-7748

دیده بان حقوق حیوانات: هنوز هم وقتی آن روز «وحشتناک» را به خاطر می‌آورد، بغض می‌کند و کلماتش بریده بریده می‌شوند. حالا سه سال از آن روز گذشته، همان روزی که سگ‌های بی پناه شهر تبریز را در معدوم‌گاه ملاقات کرد؛ سگ‌های گرسنه، رنجور و عاصی که در انتظار مرگ بودند.

می‌گوید: «آن‌ها را از سراسر شهر جمع کرده بودند. حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ سگ بودند. خبری از بی‌هوشی و مرگ بدون درد نبود، با گلوله کار را تمام می‌کردند. بعضی از سگ‌ها را زنده زنده در آهک دفن می‌کردند.»

به این‌جا که می‌رسد، نفس نفس می‌زند و می‌گوید: «دوست ندارم تصاویر آن روز را به خاطر بیاورم. مدت ها درگیر آن صحنه‌های وحشتناک بودم. چشم‌های معصوم حیوانات را به یاد می‌آوردم و دچار پریشانی می‌شدم.»

به گزارش ایران وایر «ژیلا پورایرانی» و دوستانش از همان روزی که پا در معدوم‌گاه می‌گذارند، عهد می‌بندند که هر کاری از دست‌شان برمی‌آید برای سگ‌های شهرشان انجام دهند؛ سگ‌هایی که به جرم بی ‌پناهی، به ضرب گلوله کشته می‌شدند. حالا تلاش ها به ثمر نشسته و آن‌ها مسوولان استان آذربایجان شرقی را راضی کرده‌اند که سگ کشی را متوقف کنند.

همین یک هفته پیش مدیر کل امور شهری استان به خبرگزاری مهر از توقف سگ کشی خبر داد و گفت: «از این به بعد سگ‌های ولگرد با سلاح بی‌هوش و به مراکز نگه‌داری مردم نهاد سپرده می‌شوند.»

این خبر، حکایت سه سال تلاش و پی‌گیری بی وقفه ژیلا پورایرانی و همکارانش است:« شهرداری پروژه سگ کشی را به پیمان‌کاران سپرده بود. برای پیمان‌کاران صرف نمی‌کرد که داروی “کتامین” تهیه کنند و بعد از بی‌هوشی، حیوان را از بین ببرند. این بود که سراغ هر روشی می‌رفتند که حیوان را بکشند.»

آن‌ها پس از دیدن معدوم‌گاه، کفش آهنی به پا می‌کنند و راه می‌افتند؛ رییس سازمان محیط زیست و شهردار تبریز را می‌بینند و ماجرا را شرح می‌دهند. همان وقت پیشنهاد ایجاد یک مرکز برای نگه‌داری و عقیم سازی سگ‌ها و گربه‌ها را مطرح می‌کنند اما هیچ نهادی حرف آن ها را جدی نمی‌گیرد. خودشان دست به کار می‌شوند: «از قبل هم سگ‌ها و گربه‌های زخمی و در سرما مانده را که پیدا می‌کردم با خود به خانه می‌بردم و بعد از درمان و رسیدگی، واگذارشان می‌کردم. اما بعد از این ماجرا، تصمیم گرفتیم خودمان مرکزی را‌ه اندازی کنیم.»

اول از همه طلاها فروخته می‌شوند، سپس سراغ وام می‌روند و بعد هم با چند خیر صحبت می‌کنند؛ خیرهایی که تا به حال مخارج پناه‌گاه را تامین کرده‌اند: «یکی از خیرها زمین بزرگی در اختیارمان گذاشت که خودمان با کف سازی و دیوارکشی، آن را برای پناه‌گاه آماده کردیم و “پناه‌گاه حیوانات پردیس” راه‌اندازی شد.»

ادامه در ادامه مطلب


تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393
بازدید : 552
نویسنده : kaveh

من در این وبلاگ که بیشتر مطالب آن از سایت www.arw.ir منشا میگرد. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم تا شاید بیتوانم کاری برای این حیوانات کرده باشم. امیدوارم شما من را در این امر یاری بفرمایید. با تشکر


تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


من در این وبلاگ که از سایت www.arw.ir تغذیه می شود. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم. کبی برداری از مطالب سایت تنها با درج منبع قانونی می باشد. با تشکر
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی
پی کو باکس
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دیده بان حقوق حیوانات و آدرس arw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پی کو باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی